Reklamace, záruka a vrácení zboží

 

V případě reklamace, poškození zásilky nebo vrácení zboží v zákonné lhůtě nás prosím kontaktujte na obchod@severskebarvy.cz.

Níže najdete podrobné informace, jak v těchto případech správně postupovat.

Záruka a reklamace

Na zboží poskytujeme standardní záruku 24 měsíců a začíná běžet dnem doručení zboží zákazníkovi. Záruka se vztahuje jen na výrobní vady.

Reklamované zboží zašlete nejlépe v původním obalu na níže uvedenou adresu našeho skladu a uchovejte si doklad o odeslání zásilky. Do balíčku prosím přibalte také  kopii faktury nebo dodacího listu, abychom věděli, že je zásilka od vás.

Poškozená zásilka

Viditelně poškozené zásilky nepřebírejte, případně sepište s kurýrem formulář "Zápis o škodě". Pokud není poškození viditelné na přepravním obalu a přesto je zboží po rozbalení poškozené, kontaktujte nás do 2 pracovních dnů na telefonním čísle +420730172205.

Pro účely reklamace pořiďte fotodokumentaci balení, výplně balíku a poškozeného zboží a zašlete nám ji na e-mail obchod@severskebarvy.cz.

Ponechte si také jak samotné zboží, tak i přepravní obal včetně všech výplní.

Vrácení zboží do 14 dní

Pokud chcete objednané zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dní od dodání, zašlete nám jej v originálním obalu s přiloženou kopií faktury nebo dodacího listu na níže uvedenou adresu. O odstoupení od smlouvy nás také neprodleně informujte e-mailem na obchod@severskebarvy.cz .

Po přijetí a kontrole zboží vám bankovním převodem vrátíme platbu i s náklady na doručení zboží k vám, které odpovídají nejlevnějšímu způsobu doručení zboží. Náklady na doručení vráceného zboží zpět na sklad hradíte vy.

Vrácené zboží musí být nepoškozené, neopotřebené a v originálním obalu. Pokud zboží nebude v uvedeném stavu, bude výše platby adekvátně snížena. Vrácením zboží vám vzniká povinnost vrátit i případné dárky zaslané společně s objednávkou.

Adresa pro reklamace a vrácení zboží

Nest-in s.r.o

Pražská 7/228 

Beroun 

266 01